Fragt kr. 29,-

Gratis fragt v/køb over kr. 500,-

Levering 1-2 dage

Telefon

22 12 86 72

Ofte stillede spørgsmål

Bestilling

 

Hvordan bestiller jeg varer online hos Mamilla?

Du vælger den vare du ønsker at købe, vælger størrelse og lægger den i din indkøbskurv, ved at trykke på knappen ”Tilføj til kurv”. Når du er færdig med at finde varer, går du til indkøbskurven, du finder den øverst i højre hjørne af skærmen. Hvis du er tilfreds med indholdet i din kurv, trykker du på knappen ”til bestilling”. Herefter udfylder du felterne med navn, adresse, telefonnr. og e-mail adresse. Meld dig gerne til vores nyhedsbrev, hvor du ugentligt får de seneste nyheder, rabatkoder og andre tilbud. Derefter skal du vælge forsendelsesform eller afhentning samt betalingskort. Du skal huske at læse og acceptere vores handelsbetingelser. Så trykker du på ”Godkend og betal” og herefter skal du indtaste dine kreditkort oplysninger og til slut trykke på ”gennemfør betaling”. Du modtager kort efter en ordrebekræftelse på den e-mail du oplyste under bestillingen. Hvis du ikke kan se din ordrebekræftelse kan du kigge efter i din spambakke i dit mail program, så kan du sikkert finde mailen fra info@mamilla.dk. Hvis du vil undgå at mails fra Mamilla lander i din spam, kan du tilføje vores mail adresse til dine kontakter. Så vil mails automatisk lande i din indbakke. 

 

Er det muligt at bestille størrelser der ikke vises?

Det er desværre ikke muligt at bestille størrelser der ikke vises i webshoppen. Hvis din størrelse ikke vises, er det fordi varen er udsolgt. Vi kan muligvis skaffe størrelserne hjem, hvis de er udsolgt. I så fald kan du sende en forespørgsel til info@mamilla.dk

 

Hvad bruger I mine oplysninger til?

Vi bruger dine oplysninger til at registrere dit køb hos MaMilla.dk. Dine oplysninger er nødvendige for at vi kan gennemføre dit køb og sende varerne til dig. Vi udleverer ikke oplysninger til andre. Du kan til enhver tid få at vide hvilke oplysninger, vi har gemt om dig, det eneste du skal gøre er at sende en mail til os på info@mamilla.dk og fortælle os at du ønsker disse oplysninger.

 

Betaling

 

Hvornår trækker I pengene fra min konto?

Vi trækker først pengene for dit køb, når vi sender varerne.
Har du valgt at afhente din vare hos MaMilla, trækker vi først pengene, når du har afhentet varerne.

 

Hvordan betaler jeg med kort?

Du vælger hvilket betalingskort du ønsker at benytte og indtaster kortnummer (ikke kontonummer), udløbsdato og kontrolcifre i betalingsvinduet.

 

Kan jeg indløse mit gavekort?

Ja, du kan indløse dit gavekort ved at taste det nr. der står på kortet i feltet ”Betaling med rabatkode”. Du skal trykke på knappen ”registrer rabatkode” før du kan se på din ordre, at beløbet på gavekortet bliver fratrukket din ordre. Bestiller du for mindre end dit gavekort lyder på, bliver der kun trukket for dit reelle køb. Du vil altså stadig have penge tilbage på dit gavekort og kan bruge din kode igen til et senere køb.

 

Er det sikkert at handle online hos Mamilla?

Ja, det er sikkert at handle online hos Mamilla.dk. Dine kreditkort oplysninger sendes krypteret til PBS og vi gemmer ikke dine kreditkort oplysninger.

 

Hvad er E-Mærket?

E-mærket er en dansk mærkningsordning for sikker nethandel. Du kan læse meget mere om det danske e-mærke på deres hjemmeside www.emaerket.dk, hvor du også kan se hvilke krav der skal være opfyldt, for at en webshop kan blive e-mærket.

 

Levering/Forsendelse

 

Kan jeg få pakket indkøb ind som gave?

Ja, du kan godt få dit køb pakket ind som gave. Vi pakker indkøbet flot ind og klar til at forære til den glade modtager. Det koster kr. 15,- at få pakket indkøbene ind, når du handler på webshoppen. Handler du i butikken, pakker vi gratis ind.

 

Kan jeg afhente min bestilling?

Ja, du kan afhente din bestilling hos MaMilla på Nordrevej 19, 8700 Horsens i butikkens åbningstider. Butikken har åbent torsdag fra kl. 18.30-21.00 - Fredag fra kl. 12.00-16.00 - Lørdag fra 12.00-15.00
Du kan også lave en aftale om afhentning, hvis du kontakter os på mail info@mamilla.dk eller ringer på tlf. 22128672

 

Leverer I til adresser i udlandet?

Vi leverer desværre ikke til adresser i udlandet.

 

Får jeg min pakke leveret til døren?

Nej, din pakke bliver afleveret på posthuset nær din bopæl eller til den pakkeboks, du har angivet ved bestilling af dine varer. Så kan du hente den, når det passer dig og din tidsplan.

 

Tøjmærker

 

Hvilke tøjmærker forhandler I i webshoppen og i butikken?

Vi har meget spændende designertøj fra førende modebrands. Vi forhandler bl.a. Denim Hunter, 10Feet, Plus Fine, Prepair, Saint Tropez, Karen By Simonsen, Pavement, The Rubz, Please Jeans, Catwalk Junkie, Imperial, Defeeter, ICHI, Fransa, Coster Copenhagen, Cream og Amust. Vi får til efteråret 2015 også det Hollandske/Italienske mærke Garcia Jeans i butikken.

To gange årligt tager vi til modemessen CIFF i København, hvor vi er på udkig efter nye mærker til butikken. Hvis du har et forslag til hvilket mærke du godt kunne tænke dig vi forhandler i webshoppen og butikken, så er du meget velkommen til at skrive til os på info@mamilla.dk.
 

Hvordan ved jeg hvilken størrelse jeg skal have?

 

Du kan gå ud fra at den størrelse du plejer at bruge også vil passe dig, når du bestiller tøj fra de mærker vi forhandler. Hvis du er i tvivl om du kan passe en bestemt størrelse er du velkommen til at ringe til os på tlf. 22128672, så vil vi hjælpe dig. Hvis et af tøjmærkerne ikke svarer til standard størrelser, skriver vi det i beskrivelsen af tøjet.

 

Kan I anbefale tøj som passer til mig?

Vi kan godt hjælpe dig med valg af tøj, du kan besøge os i butikken i Horsens, så hjælper vi dig gerne med at udvælge noget tøj du kan prøve. Har du ikke mulighed for at komme til Horsens, kan vi også forsøge at hjælpe dig via mail og telefon.

 

Kan jeg prøve tøjet?

Du kan selvfølgelig prøve tøjet, når du har bestilt det på webshoppen og passer det dig ikke, kan du gøre brug af din fortrydelsesret. Se mere under vores handelsbetingelser. Besøger du os i butikken i Horsens har vi fire store prøverum, hvor du kan prøve alt det tøj du har lyst til. Og vi hjælper dig gerne med størrelser og vejledning i hvilket særlig snit, der passer til dig.

 

Priser

 

Kan jeg opnå rabatter hos Mamilla?

Hvis du er tilmeldt vores nyhedsbrev eller følger os på Facebook, kan du benytte de rabatkoder vi oplyser ved særlige lejligheder og events. 

 

Kan jeg købe gavekort hos Mamilla?

Ja, du kan bestille gavekort på Mamilla.dk. Du finder gavekortet under menuen ”Produkter”. Du kan selv vælge hvilket beløb gavekortet skal lyde på. Du udfylder feltet ”gavekortets beløb” samt navn på modtageren og evt. en besked. Når vi laver gavekortet skriver vi en kode ind i gavekortet, så modtageren kan benytte koden ved bestilling i webshoppen. Koden skal skrives ind i feltet ”Betaling med rabatkode” og bagefter trykkes på knappen ”registrer rabatkode”. Beløbet bliver herefter trukket fra købet.

 

Returnering

 

Kan jeg sende varer tilbage, som jeg allerede har modtaget?

Ja, du kan godt fortryde dit køb. Du skal bare sende varen retur senest 14 dage efter du har modtaget den. Du skal give os besked inden 14 dage efter modtagelsen, at du vil gøre brug af din fortrydelsesret. Det kan du gøre ved at sende os en mail på info@mamilla.dk hvor du tydeligt gør os opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Du kan også sammen med varen sende fortrydelsesformularen, som du finder nederst på siden med handelsbetingelser.

 

Hvornår sender I mine penge retur ved reklamation?

Hvis din reklamation er berettiget og vi har modtaget varen retur, kan du forvente at få pengene retur, inkl. rimelige fragtomkostninger, indenfor 14 dage efter vi har modtaget varen.

 

Hvad koster det at sende varer retur?

Vi anbefaler du sender varer retur med Post Danmark pakkepost, da der er mulighed for at spore pakken og derfor fjerne enhver tvivl om pakken er leveret til os. Prisen på pakkepost oplyses hos Post Danmark. Køber du din pakkeporto online er det billigere, end hvis du køber det i en postbutik. 

 

Brugerprofil

 

Hvordan opretter jeg en brugerprofil?

Du går ind under menupunktet ”Din konto” og vælger ”Opret bruger”. Her udfylder du formularen med dine oplysninger og skriver en adgangskode du kan huske. Du kan med fordel skrive din kode ned et sted, så du altid kan finde den frem igen, hvis du glemmer den. Du kan også til enhver tid få tilsendt din kode, ved at benytte funktionen ”glemt adgangskode” under menupunktet ”Din konto”.

 

Hvad får jeg ud af at have en profil hos Mamilla?

Hvis du bestiller varer mere end en gang hos Mamilla.dk slipper du for at indtaste dine personlige oplysninger igen, hvis du er logget ind før du tilføjer varer til din indkøbskurv. Dine betalingsoplysninger bliver ikke gemt, og derfor skal du ved hvert køb indtaste dine betalingsoplysninger igen. Er du samtidig tilmeldt vores nyhedsbrev modtager du spændende nyheder i butikken, gode tilbud og fordelagtige rabatkoder.

 

Kan jeg få mit password tilsendt, hvis jeg har glemt det?

Du kan altid bruge funktionen ”Glemt adgangskode” under menupunktet ”Din konto”, så får du tilsendt din adgangskode på den mail du er registreret med.

 

Hvordan sletter jeg min brugerkonto på Mamilla.dk?

Hvis du ikke længere ønsker at have en brugerkonto hos Mamilla.dk skal du sende os en mail på info@mamilla.dk, hvor du tydeligt gør opmærksom på, at du ønsker at få slettet din brugerkonto hos Mamilla.dk. Vi kan slette dig i systemet, så du ikke længere har et login og i fremtiden ikke modtager nyhedsbrevet.

 

Butikken

 

Har I en fysisk butik?


Ja, vi har butik i Horsens, Nordrevej 19, hvor vi har indrettet et lyst og lækkert butikslokale med prøverum. Du kan følge med i butikkens åbningstider på forsiden www.mamilla.dk og du er altid velkommen til at besøge os. Du er også velkommen til at tage en veninde eller andre med som kender dig og som kan være med til at vurdere dine indkøb.

 

 

 

 

 


 

 

 

 

Hvornår er butikken åben?

Vores faste åbningstider er:
Tirsdag kl. 18.30-21.00
Onsdag kl. 12.00-16.00
Torsdag kl. 18.30-21.00
Fredag kl. 12.00-16.00

I weekenden har vi enten åben lørdag eller søndag, du kan se weekendens åbningstid på forsiden www.mamilla.dk

Mandag holder vi lukket, men du kan altid handle i webshoppen. 

Hvis du bestiller inden kl. 15.00 sender vi din pakke samme dag.

 

Er det til at parkere uden for butikken?

Ja, der er god plads til parkering uden for butikken og det er gratis og uden tidsbegrænsning.
Parkeringspladsen er grusbelagt.

 

Er butikken handicapvenlig?

Der er et højt trin for at komme ind i butikken.

 

Kan jeg betale med kontanter i butikken?

Ja, du kan godt betale med kontanter i butikken.

 

Nyhedsbreve

 

Hvordan tilmelder jeg mig nyhedsbrevet fra Mamilla.dk?

På forsiden af www.mamilla.dk kan du tilmelde dig vores ugentlige nyhedsbrev. Du kan også melde dig til under menupunktet ”Din konto” hvor du finder ”Nyhedstilmelding”. Det eneste du skal gøre, er at oplyse dit navn samt e-mail og derefter ”bevise”, at du ikke er en robot ved at indtaste den tekst der vises i billedet. Til sidst vælger du ”Godkend” og du kan nu se frem til at modtage ugentlige nyhedsbreve med spændende nyt fra butikken, invitation til arrangementer og udsalg, samt gode tilbud og rabatkoder.

 

Hvor ofte får jeg nyhedsbrev fra Mamilla.dk?

Vi sender nyhedsbreve ud ca. en gang om ugen.

 

Hvordan afmelder jeg nyhedsbrevet?

Du kan til enhver tid gå ind og afmelde nyhedsbrevet ved at bruge funktionen ”Nyhedstilmelding” under menupunktet ”Din konto”. Du skriver dit navn og din email og vælger "Afmeld”, skriver teksten i feltet der beviser, at du ikke er en robot og til sidst godkender du afmeldingen. Herefter modtager du ikke flere nyhedsmail fra Mamilla.dk. Du kan altid tilmelde dig igen, hvis du fortryder din afmelding.

 

Sociale medier

 

Er Mamilla.dk på Facebook?

Ja, Mamilla er på Facebook. Du kan se vores profil uden selv at være på Facebook. Du går til https://www.facebook.com/mamilladk hvor du kan følge med i de ting der sker. Hvis du ikke selv har en profil på Facebook kan du ikke kommentere eller like opslagene. Du kan heller ikke deltage i de konkurrencer vi har på Facebook. Ønsker du at kommentere, like eller deltage i konkurrencer, skal du først oprette en profil på Facebook.

 

Er der konkurrencer fra Mamilla.dk på Facebook?

Ja, vi har ind imellem konkurrencer på Facebook. Hvis du ønsker at deltage i disse kræver det at du har en Facebook profil.

 

Kan jeg finde Mamilla.dk på Google+?

Ja, Mamilla er på G+, og du kan finde os og følge os, hvis du selv har en G+ konto. 

 

Findes Mamilla.dk på Pinterest?

Ja, du kan følge Mamilla på Pinterest, hvis du selv har en profil. Vi lægger mange flotte billeder af det nyeste tøj op på Pinterest, så du altid kan se helt aktuelle styles.

 

Hvad hedder jeres profil på Twitter?

Du kan følge os på Twitter ved at søge efter mamillaDK, hvis du selv har en Twitter profil. Vi skriver om nyheder, udsalg, events og meget mere. Og viser billeder af de seneste nyheder i butikken.

 

Kan jeg følge jer på Instagram?

Ja, du kan følge Mamilla på Instagram, hvis du selv har en profil. Vi bruger navnet butik_mamilla på Instagram. Hvis du søger på dette navn, kan du begynde at følge os.

 

Cookies

 

Hvad er Cookies?

Cookies er små bidder af data der gemmes på din computer, når du besøger en hjemmeside. Du kan læse mere om Mamilla’s brug af Cookies på siden Cookie betingelser.

 

Er Cookies nødvendige?

Ja, cookies bruges til at give dig en bedre oplevelse af den hjemmeside du besøger.

 

Kan jeg slette Cookies på min computer?

Ja, du kan til enhver tid slette Cookies på din computer. Besøg Foreningen for Dansk Internet Handel og læs deres vejledning om, hvordan du sletter Cookies fra din computer. Brug dette link http://www.fdih.dk/cookies/slet-dine-cookies