Levering

 

Vi sender din pakke uden omdeling til kr. 29,- Det betyder, at du selv skal hente den på posthuset eller i din pakkeboks. Levering 1-2 dage. Ordrer bestilt inden kl 14.00 sendes samme dag. 

Alle pakker sendes som forsikret pakkepost med PostNord. Der er altid et trackingnummer på forsendelsen, så du kan følge din pakke.

Trackingnummeret modtager du på mail, når vi opretter din forsendelse. MaMilla kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos PostNord.

I forbindelse med udsalg og i ferieperioder må der påregnes længere leveringstid.

Vi leverer kun i Danmark.

Alle priser er incl. 25% moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser.

 

Afhentning

Du har mulighed for at hente din bestilling hos Mamilla, Nordre Torstedvej 17, 8700 Horsens i butikkens åbningstider. Se åbningstider i bunden af siden. 

 

Fejllevering

Har du mod forventning fået en forkert vare, bedes du kontakte os hurtigst muligt, enten ved at ringe på mobil 60 13 20 25 eller sende en mail til info@mamilla.dk.

Hvis vi har sendt dig en forkert vare i forhold til din bestilling, eller hvis der er fejl på varen, når du modtager den, betaler vi naturligvis for returnering af varen.

 

Beskadigelse eller bortkomst

Når vi sender pakken som forsikret pakkepost, er det PostNord, der har ansvaret for, at pakken når frem til den angivne adresse. Har du oplyst en forkert adresse, får vi pakken retur.

Vi kontakter dig da på det opgivne telefonnr. eller e-mail og prøver at finde ud af den rette adresse. Hvis du har oplyst forkert adresse, koster det 29,- kr. i ny porto for at få gensendt pakken.

Er pakken forsvundet hos PostNord, skal du kontakte deres kundeservice med trackingnummeret klar.