Retur

 Retur_090921

 

På siden her finder du al information om retur og bytte af varer købt hos MaMilla.  

Siden er blevet opdateret d. 9. september 2021. Webshopordrer, som er blevet afsted inden denne dato, har ikke fået vedlagt en returseddel sammen med ordren. Ønsker du at returnere en ordre, som er bestilt inden, henviser vi til at købe en postlabel hos Postnord og sende pakken til vores adresse. Vi anbefaler, at du får en kvittering på din forsendelse, da det er din garanti, hvis pakken, imod forventning, ikke skulle komme frem til os.  

 

BYTTE OG RETUR  

Ifølge Forbrugeraftaleloven kan du fortryde dit onlinekøb indenfor 14 dage efter den dag, du har modtaget din ordre. Hvis du ønsker at fortryde dit køb, bedes du inden udløbet af de 14 dage sende varen retur til MaMilla. Varer der ønskes returneret må ikke være brugt, slidt eller vasket. Varerne skal returneres med originale hængemærker, original smykke-/skoæske mm. Der vil blive opkrævet et gebyr, hvis sko returneres i en beskadiget æske, eller uden den originale æske.   

 

HVORDAN RETURNERER JEG VAREN? 

Når du modtager en pakke fra os, vedlægger vi en returlabel, som du skal bruge, i tilfælde af at du ønsker at returnere varen. I din pakke vedhæfter du en kopi af din ordrebekræftelse, hvorpå der står ordrenummer og hvor du anfører, hvilke varer, der skal returneres.  

Pakken sendes med Postnord. Vær opmærksom på, at vi ikke medsender returlabels til ordrer udenfor Danmark.  

 

HVORDAN BYTTER JEG VAREN? 

Hvis du ønsker at bytte din vare til en anden størrelse, sender du varen retur som beskrevet ovenfor. Herefter lægger du en ny ordre på webshoppen med den nye størrelse, som du ønsker. På den måde mindsker vi risikoen for, at varen/størrelsen/andet bliver udsolgt, inden du får mulighed for at få bytteønsket registreret hos os.  

 

HVAD KOSTER DET AT RETURNERE EN VARE?  

Hvis du bruger den medsendte returlabel, koster det 50 kr. at returnere varen.  

Det koster 50 kr. at sende en pakke retur til os. Beløbet fratrækker vi fra det beløb, som krediteres til dig, når vi modtager dine varer.  

Det koster 50 kr. at bytte en vare til en anden størrelse. Når vi modtager din returvare, så fratrækker vi fragten fra det beløb, som krediteres til dig. Vi sender den nye vare til dig, så snart du har lagt en ny ordre på webshoppen.  

Når vi modtager din returvare, tilbagebetaler vi beløbet på det kort, der er blevet brugt ved købet af varen. Vi gør opmærksom på, at der kan gå 3-4 dage, før pengene er på din konto. Skulle det ske, at en returvare ikke dukker op, er det købers ansvar at bevise afsendelsen. Vi anbefaler derfor, at man altid gemmer pakkenummeret på returlabelen, som du sender, og at du altid får en kvittering for indlevering af pakken til forsendelse. Har du ikke gemt kvitteringen, har MaMilla ikke pligt til at foretage tilbagebetaling for den mistede vare. Det er købers ansvar og omkostning at returnere en vare.  

 

RETURNERING I BUTIKKEN 

Varer, der er købt på webshoppen, kan også returneres i butikken i Horsens. Ved returneringen i butikken skal der medbringes en kvittering for købet. På en måde kan du spare returfragten. Personalet i butikken modtager varen, og sørger for, at pengene bliver returneret til det kort, som købet er foretaget på.  

 

KONTAKT OS 

Har du brug for hjælp eller er i tvivl, skal du være velkommen til at kontakte os på 60132025 eller info@mamilla.dk. 

 

GDPR – PERSONDATAPOLITIK 

I forbindelse med din returnering eller ombytning gemmer vi ordrebekræftelsen og/eller kvitteringen, som du medbringer, i 6 måneder. Det gør vi for at sikre, at alt er som det skal være, og du har modtaget det rigtige beløb.  

 

FORTRYDELSESRET 

Ifølge Forbrugeraftaleloven kan du uden begrundelse fortryde dit køb inden for 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du ønsker at fortryde dit køb, bedes du inden udløbet af de 14 dage sende varen retur til MaMilla.  

 

REKLAMATION 

Varer, som er købt hos MaMilla eller www.mamilla.dk, har reklamationsret på 24 måneder. Reklamationsretten gælder kun fabrikationsfejl. Reklamationsretten dækker ikke slidtage, groft misbrug eller forkert håndtering. Derudover dækker reklamationsretten ikke knapper, perler og palietter. Hvis du ønsker at reklamere, skal det gøres indenfor rimelig tid, hvilken er 2 måneder efter, kunden har konstateret fejlen eller manglen.  

Reklamation angående eventuelle fejl og mangler skal meddeles til MaMilla, så snart det konstateres efter varens modtagelse. Køber bedes kontakte MaMilla på telefon 60 13 20 25 indenfor butikkens åbningstider eller på mail info@mamilla.dk, hvor du gerne må vedhæfte et billede, så der kan aftales nærmere.  

Varer med reklamationer bedes sendt til: 

MaMilla 

Nordre Thorsted 17 

8700 Horsens